تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۹۰ خرداد ۲۲, یکشنبه

پیشنهاداتی جهان شمول!

یا فراز داشتیم ساکت غذامونو می‏خوردیم. بی مقدمه برگشت گفت : «من چرا تو هر مدرسه ای که رفتم منو قبول کردن؟»
 ( حالا فقط سه تا مصاحبه داشته ها. بعله .مصاحبه . چی فکر کردید؟ تازه‏شم بعضی از این پیش دبستانی ها و اولیا شیش هفت جا هم مصاحبه داشتند)

من گفتم: «نمی‏دونم. حتماً خوب جواب دادی دیگه»

فراز: «حتما دیگه». بعد هم به خوردن ادامه داد!

بعد یکی دو دقیقه  فراز:« به نظر من مدرسه ها باید پیشرفت فیزیکی داشته باشن. یعنی چی که بچه می‏ره اونجا بهش میگن مستطیلو پیدا کن. کدوم بزرگه. این چه رنگیه. یا نقاشی بکش. اینا برای سه ساله‏هاست. اصلن از مریخ  و زٔحن (:) که نمی‏پرسن (!) اصلن  نمی‏گن چی بلدی اختراع کنی1؟ (!). مدرسه ها باید پیشرفت فیزیکیوشونو اعتماد کنن. مگه نه؟»!

من برای اینکه تو ذوق بچه‏م نزنم با سر تایید کرم وگرنه من هم نمی‏دونم چطور باید پیشرفت فیزیکی رو اعتماد کرد! بعد برای خوشمزه بازی پرسیدم:« پیشرفت شیمیایی چی؟ نظرت در مورد پیشرفت شیمیایی مدرسه‏ها چیه؟ »

فراز: «پیشرفت شیمیایی برای پیش دانشگاهیاست. من با اون کاری ندارم(!) پیشرفت فیزیکیه که برای پیش دبستانیاست».



کم نمیاره که.



1 اون روز روغن مخصوص تمیزکردن چوب میز و صندلی که رنگش قرمزه رو تو یه قوطی آب ریخته بود البته به همراه کمی دارچین و ادویه! طبعاً قوطی آب به دوبخش قرمز با خرده های ادویه و دارچین و آب خالص تفکیک شده بود. هرچه قدر هم تکون میداد باز هم همونطوری میشد. خیلی هیجان زده بود از کارش و احساس تنها مخترع جهان بهش دست داده بود!).



۴ نظر:

لیلی گفت...

دانشمند کوچولوی دوست داشتنی. چقدر دوست داشتم اون لحظه اون جا بودم و شریک اون حس خوشحالی بی نظیرت می شدم.

مامان نورا گفت...

من مردم از خنده ليلا جان ... الحق كه فراز تو برو بچه هاي وبلاگي توي اين قلمبه گوييها رو دست نداره ...:)))

ناشناس گفت...

الهی ی ی! درسته که سوال من تکراری هست ولی "واقعا شما این بچه رو نمیخورین؟ نمیچلونین؟". یعنی اگر بچه من بود الان قورتش داده بودم رفته بود تا حالا.

سارا

مامان هيژا گفت...

من هم صد در صد موافقم با پيشرفت فيزيكي:)))

Google Analytics Alternative