تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۸ خرداد ۳۰, شنبه

از لحاظ تاریخ و روحیه!

یک هفته مونده بود به انتخابات که من برای اولین بار ، مرصع پلو درست کردم. هی خواستم عکسش رو بگذارم و طرز تهیه اش و این صحبتا، هی دیدم نمیشه بسکه همه دارند کل کل میکنند سر این کاندید و اون کاندید. گفتم نه دل و دماغش نیست حالا... بزار بعدها...



یکهفته ای از انتخابات گذشته و دل و دماغ که برنگشته هیچ، اوضاع انقدر پیچیده و سیر و سرکه تو دلی شده که تصور یک پست مشنگ و آشپزباشی بازی بسیار دور از ذهنه.
امروز که دنبال فایلی میگشتم، هم عکس مرصع پلو رو دیدم و هم عکس چند هفته پیشمون که زده بودیم به کوه و صحرا. گفتم این عکسا رو بزارم از لحاظ روحیه (آیکون تلطیف فضاو این صحبتا)


پی نوشت: من امروز دلم مثل سیر و سرکه میجوشه و علی رغم اینکه به خودم قول داده بودم پای اینترنت نشینم، نشستم . یعنی چی پیش می یاد امروز با افاضات دیروز. خیلی دوست دارم اونجا باشم و از نزدیک ببینم ولی فراز رو چی کار کنم؟ اینم نوشتم از لحاظ تاریخ!



هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative