تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۸ بهمن ۴, یکشنبه

راز عشق مرا گل در گوش صبا گفت و غمم بفزود..

دیروز فراز داشت آهنگایی که دوست داره رو برامون می‏شمرد. طبق معمول آهنگای بنیامین علی‏الخصوص "دنیا دیگه مثل تو نداره " و "های، تنها شدم وای... " و بعضی از آهنگای سعید آسایش که الان یادم نیست رو شمرد اون وسط. بعد گفت که یکدونه آهنگ دیگه هم هست.. اونیکه می‏گه"درمیان صحرا"، "دامن منو گرفته " . من متوجه نشدم کدومو می‏گه. اون هم اصرار پشت اصرار که همونی که می‏گه در میان صحرا دامن گرفته" . هی تو ذهنم آهنگای بنیامین و ساسی مانکن و سعید آسایش رو مرور کردم و به هیچ نتیجه ای نرسیدم. آخرش هم نفهمیدم و فراموشش کردم.
امروز تا از سرکار اومدم و منو دید بعد از سلام پرسید یادت اومد؟. گفتم: چی؟ گفت: همونی که میگه دامن من گرفته دیگه. من تازه یادم افتاد و خب برای اینکه اصلاً به این موضوع فکر نکرده بودم شرمنده شدم و گفتم«نه . یادم نمی‏یاد». دوباره تکرار کرد که همون دیگه. چرا یادت نمی‏یاد. دوباره ذهنم درگیر همه‏ی آهنگایی شد که مممکنه گوش کرده باشه. ایندفعه دیگه سراغ هایده و مهستی و بقیه خواننده ها که ممکن بود صداشون رو تو ماشین گوش کرده باشه رفتم. ولی به نتیجه نرسیدم.
سر شام. قیمه براش تو بشقاب رو برنجش ریخته بودم. همینجوری که با قاشقش باقیمه و برنجه ور می‏رفت دوباره گفت« همون دیگه، یادت نیومد. در میان گلها، گلستانها، دامن من بگرفته». ایندفعه گلها و گلستانها رو شنیدم. ذهنم هی رفت و رفت تا رسید به مرضیه. تازه یادم اومد: «میگذرم تنها از میان گلها.گه به گلستانها گه به کوه و صحرا.تازه گلی سر راهم.گیرد و با من گوید
محرم راز تو کو
خار رهی به تمنا
...»د
وقتی یادم اومد و براش خوندم چشاش برق زد و کلی خوشحال شد و وسطاش کلمه‏هایی که بلد بود رو با هام خوند. بعدش هم ازم خواست هرشب اینو براش بخونم!
من طبعاً بسیار خوشحال‏تر شدم! اصلاً اصلاً فکر نمی‏کردم بچه‏ای که از علاقه‏مندان ساسی مانکن و بنیامین و سعید آسایش باشه، به ترانه های مرضیه که هیچ وقت مستقیم از جایی نشنیده و گهگداری موقع ظرف شستن و دستمال کشیدن و دستشویی شستن از دهن من شنیده توجهی کرده باشه.
خلاصه اینکه اشک تو چشای آدم جمع می‏شه از اینکه بچه‏ش هم به چیزایی که اون آدم بهشون علاقه‏منده، علاقه منده.د



**
همینجا عرض شود که من از علاقه مندان صدا و همه ترانه های مرضیه می‏باشم. تازه‏شم از اون چشمای سگ دار و موهای سفیدش هم بسیار خوشم می‏آید.
راستی زنده‏ست؟



پی نوشت: نمی دونمهالوسکن از رو رفته یا من متوهم شدم؟ اینم سندش
http://js-kit.com/api/static/pop_comments?ref=http%3A%2F%2Ffarazjoon.blogspot.com%2F&path=%2F1009517129196706325

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative