تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

خیر نبینی هالوسکن!

می‏بینید . کامنتدونیم دود شده رفته هوا. کامنتدونی وبلاگ، خون است در رگهای اون وبلاگ . اینطور نیست؟ (حال می‏کنید جمله‏یانقلابیم رو)
.
**
هالوسکن، بابات خوب، مادرت خوب، گیردادی به من تو چرا؟
قربون شکلت، من اگه می‏خواستم ده دلار بدم که می‏رفتم سایت می‏زدم . حالا گیرم که خواستم این ده دلار رو هم بدم، تو وقتی تو لیست کشورات ، اسم کشور من رو ننوشتی، من به چی تو دلمو خوش کنم آخه ای آدم فروش خائن. اون پی پال هم بخوره تو سرخودت. این طرفا که همچین چیزی نداره
**
دارم فکر می‏کنم به نوع خاکی که باید ریخت توی سر اصولاً از دست تو.
چطوری می‏تونم به کامنتدونی بلاگر سابقم برگردم. نخواستیمت بابا، نخواستیم!

**

.
.
.
.
پست طولانی پایین نیزما حصل روده درازی اینجانب می‏باشد.
با تشکر!

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative