تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۸ خرداد ۴, دوشنبه

ادب از که آموختی؟!

این روزها من و فراز درجهت اعتلای ادب هم ، بسیار میکوشیم!!
نمونه اش:
بعد از بردن فراز به پارک و یکی دو جملۀ سادۀ انگلیسی رو با هم بلغورکردن ، کاردستی کوچکی هم به اتفاق درست کردیم. دیگه کار تموم شده بود که هفته نامۀ سلامت رو گوشه ای دیدم و گفتم: خب، فراز بسته دیگه. میخوام حالا روزنامه بخونم.
فراز: نه، حالا نوبت قصه است، بیا قصه برام بخون.
من: نه، خسته شدم دیگه.
فراز- عصبانی-: شما منو اصلاً دوست ندارید، من از این کارا مُتَلَفِسَم!!(یکی دو روزیه که فراز این کلمه رو یادگرفته، اصل کلمه در حقیقت متنفرمه، ولی به این صورت توسط فراز خان تلفظ میشه)
من-ناراحت-: عوض تشکرته دیگه؟!!
فراز: تشکر میکنم!!!
.
** یک ساعت بعد
فراز گوشه ای به بالش تکیه داده و داره تلویزیون نگاه میکنه، منم روزنامه میخونم
فراز:مامان، برو واسۀ من یه لیوان شیر بیار.
من: این صفحه رو که تموم کردم، میرم برات میارم
فراز: عوض تشکرته دیگه!!!
من-متعجب-: تو چی کارکردی من تشکر کنم ازت؟
فر از: باید به من بگی تشکر میکنم!
من: خب، برای چی بگم بهت؟
فراز: برای اینکه با ادب باشی!!

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative