تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۸ مهر ۲۶, یکشنبه

پرچم بازی!

چند روزی بود که فراز از من تقاضای پرچم ایران می‏کرد تا بالاخره دیروز با کاغذهای رنگی پرچم ایران رو با همدیگه درست کردیم وبه یک چوب کوچولو وصل کردیم و در نهایت اینکه فراز کلی خوش خوشانش شد.
بعد از درست کردن پرچم من رفتم حموم تا قابلمۀ بزرگی که از جمعه گذاشته بودم (مهمون داشتم) اونجا خیس بخوره رو بسابم وبشورم. از تو حموم صدای داد و بیداد شنیدم. ترسیدم . فکر کردم نکنه طوری شده! با سرعت و دمپایی ها ی حموم ،شلپ شولوپ خودم رو به اطاق رسوندم . دیدم فراز چوب پرچم رو گرفته تو مشت‏ش و اونوقت مشت گره کرده رو هی بالا و پایین تکون می‏ده و با تموم انرژی داد می‏زنه:
مرگ بر آمریکا!
مرگ بر اسماعیل*!!
موسوی، موسوی، حمایتت می‏کنیم!!!
.
* اسماعیل همون اسرائیله لابد!
.
.
**
فراز 4 ساله و هشت ماهه

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative