تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۹ تیر ۱, سه‌شنبه

جنیفر لوپز به مثابه سرای محله و استعداد شنوایی فراز این وسط !!

با فراز داشتیم از جایی برمی‏گشتیم. ضبط ماشین روشن بود و داشت می‏خوند. این آهنگ شروع شد. فراز پرسید:« اسم این چیه؟» من در حین رانندگی، مشغول خوندن اطلاعیه های بزرگ سرای محله رو ورودی سرا بودم بلکه بفهمم چه برنامه هایی داره و چه کلاسایی! فکر کردم منظورش اسم اونجاست. گفتم «اسمش سرای محله‏ست». فراز "آهان" گفت. منم که دیگه سرای محله رو رد کرده بودم، تازه فهمیدم منظور فراز چی بوده! ولی خب از اونجا که اسم اون خواننده رو هم بلد نبودم، به روی خودم نیاوردم!
دیروز دوباره تو ماشین بودیم. ضبط ماشین هم روشن بود. این آهنگ جنیفر لوپز شروع شد. فراز برگشت گفت:«اِ. مامان. دوباره سرای محله! برای من یه سی‏دی پر کن از همین آهنگای سرای محله. من خیلی دوست دارمش»!!!

پی نوشت: شرمنده آقای شهرام ناظری و شجریان و ... علی رغم تلاش من جهت آشتی فراز با موسیقی و آواز اصیل و این صوبتا ،تا حالا تقاضایی ازش نشنیدم مبنی بر ضبط یه سی دی از آهنگاشون! خیلی هنر کنه نگه "اینو خاموشش کن" یا "بزن بعدی"!

۴ نظر:

مامان هيژا گفت...

به به چه خوش و اب و رنگ شده اينجا. تازه فكر كنم اگه فراز خودشم ببينه چند تا سي دي بخواد پر كن.

انار گفت...

سلام . خوبین شما؟فراز جون خوبه . من پستهای شما رو خیلی دوست دارم . انگاری شما رو میشناسم . اینا رو مینویسم که بدونید یه خواننده ثابت دارین اما اکثرا نمیشه کامنت گذاشت . نمیدونم چرا!!! الانم که سیستم کامنا انگار عوض شده. امیدوارم این ثبت بشه . موفق باشین

مامان نورا گفت...

آره؟؟؟ اووخ چرا واقعا؟ من تمام دوران بارداریم شجریان گوش می دادم،به امید اون چیزایی که اون موقع راجع به تاثیر موسیقی می گفتن و اینا ... حالا این دختره تا سوسن خانوم پخش می شه از هر کجای خونه می دوئه وسط و بالاتنه و همه ی اعضا و جوارحشو می چرخونه :( هیچوقتم تقاضای سنتی و این جور حرفها نداره :(

مامان نورا گفت...

راستی قالب نو مبارک . این جا خیلی ساده و بامزه شده . اومدم تو، یاد تبلیغ " شامپو صحت " افتادم . از لحاظ تغییر قالب و کیفیت محتوا :)

Google Analytics Alternative