تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

تملپت جدید وبلاگ و معرفی اون یکی وبلاگ!

دارید قالب جدید وبلاگ رو؟!
این اقدامات برای این انجام شد که کامنتدونی هالواسکن رو از وبلاگم ریشه‏کن کنم و به همون کامننتدونی زاقارت بلاگر برگردم. این کارا و تصمیمات ( عوض کردن قالب وبلاگ) پریروز انجام شد ولی چی؟ اصلن حال نکردم با قالبی که اون روز عوض کردم. به قول دوست عزیزی، عین تبلغات شامپو صحت بود. دوست داشتم همون تمپلت قبلی بود به اضافه کامندونی بلاگر. ولی این بلاگر ناقلا دست من رو بسته دِ! یه سری قالب مشخص آورده و فقط باید برای انتخاب بین اونا مانور بدیم. این یکی رو همین یک ساعت پیش عوض کردم. همچینی جینگلیلی مستونه. خوشم نمیاد این مدلی ولی هرچیه بهتر از اون قبلیه( دو روز پیشیه). نیست؟
از اونجا که زمینه‏ش عکسه، امیدوارم تو باز شدن مشکل نداشته باشه و خیلی سنگین نباشه. اگه به نظر سنگین رسید، یه ندا بهم بدید.
برای محکم کاری هم همین نیم ساعت پیش یک وبلاگ تو بلاگفا درست کردم. هرچند اصلن اصلن از بلاگفا خوشم نمیاد، ولی خب، کامندونیش رو که میشه علی الحساب استفاده کرد. ، هااا؟ ضمن اینکه خدا رو چه دیدی، شاید یه موقع به سرم زد، اون وبلاگ رو اختصاصی ترش کنم و یه چیزایی بنویسم که اینجا نمی‏نویسم (آیکون چشمک اونهم از نوع لوس و بی معنی‏ش؟!
وبلاگ بلاگفاییم که دیگه زین بعد همه‏ش به اون در انتهای پستام لینک خواهم کرد.

مرسی دریا جان از پیشنهادت

۶ نظر:

leili mamane araz گفت...

azizam man motmaenam ke baraye poste gablit commentgozashte boodam vali dige nadidamesh , jalalkhahegh!!!!!!!!

vali be har ha mobarak bashe in pas zamie. be nazaram ye ooraii noavari tooshe. rasti adresse blogfa ro nadade boodi....:(

پریسا گفت...

من اون قبلی رو ندیدم. ولی این یکی که خوبه. سریع هم لود شد.

RS232 گفت...

قالب جدید مبارک

مامان محمود و نور گفت...

قالب جدید مبارک من که دوستش دارم و برای من سریع باز میشه. :)

مامان شنتیا گفت...

واااااااااییییی سلام...
الان از خوشحالی غش می کنم..
این عوض شدن قالب اگه واسه هر کی دلچسب نبود(که بود) واسه من عالی بود...
آخه نمی دونم چرا از چند پست پیش تا الان گزینه کامنت واسه من غیر فعال بود و من هر چی پشتک وارو می زدم تا نظر بدم نمیشد..میدونی که من باید حتما نظر بدم!(آیکون نوشابه باز کردن و اینا..)
ولی بالاخره طلسم شکست و گزینه کامنت با عوض شدن قالب برای من فعال شد...
این غیر فعال بودن کامنت جز دار ترین قسمتش این بود که ده بار خواستم واسه پست رستورانهای زنجیرهای ننه لیلا کامنت بزارم که : ای بابا کجایی ما دلمون تنگ شده..اما دریغ و صد دریغ...

به هر حال قالب جدید خیلی خیلی مبارکا باشه...

الناز گفت...

اون پسته بود گفته بودی دیرم میای کسی خبر و اینا نمی گیره. من همون مقع هم البته پس از خوندنش نتونستم برات کامنت بزارم. حالا که میشه بگم. من حتا وقتهایی که پست جدید هم نداری میام اینجا چون علاوه بر پستای خوب خودت سلیقه ات رو در انتخاب مطالب خوندنی اون کنار دوست دارم.
بعدم آخر از بین اون کارا کدوماشو انجام دادی؟

Google Analytics Alternative