تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

غمغيني مكرر

 روانشناس، روانپزشك كودك خوب (كدوم بهتره؟) كه نوبت دادنش هم خيلي طول نكشه و كارش خوب باشه و بتونه با بچه خوب ارتباط بگيره رو مي‏شناسيد؟
فراز همچنان تو  خودشه و گاه به گاه به قول خودش غمغينيش خيلي زياد ميشه. البته تو مدرسه و محل كار باباش خوبه ولي بعد يوهو مي‏ره تو خودش!
كامنتهاي پست قبل رو خوندم و استفاده كردم. ممنون. منتها مشكل همچنان به قوت خودش باقيه. نمي دونم تاكي بايد صبر كرد. به حال خودش گذاشت تا خوب شه يا برعكسش.  بايد چي كار كرد آخه. چي درسته؟

**
عكس بالا  فرازه كه بغل باباش خوابيده. گفته بودم بعد اون خواب  من اون جايگاه اطمينان بخش هميشگي روبراش ندارم. نگفته بودم

۱۰ نظر:

پریسا گفت...

امیدوارم که فراز عزیز، زودتر از این اضطراب راحت بشه. صبر نکن تا خودش درست بشه. اگر هم باید صبر کنی، بگذار اینو یک متخصص بهت بگه. البته می دونم که اطلاعات من از روانشناسان ایران خیلی قدیمیمه ولی من در ایران، سال هفتاد و نه، چند بار از یک مشاور به اسم دکتر مسعود آبیار مشاوره برای روشی گرفتم که خوب بود. دفترشون حوالی فاطمی بود اونوقت. خوب باشین همگی.

نرگس گفت...

مامان فراز عزیز، اگه فکر می کنی خیلی شدیده مشکلش پیش روانپزشک برو اگر نه روانشناس فعلا کفایت می کنه و این که اگر نیاز باشه خودش ارجاع می ده. من رشتم روانشناسیه اما در زمینه کودک نمی دونم اما این لینک رو ببینید بد نیست:
http://ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=15788

taraaaneh گفت...

عزیزم،من در مورد روانشناس یا روانپزشک توی ایران اطلاعی ندارم متاسفانه. ولی.. کاری که میتونی بکنی اینه که اولا محیط خونه رو آرامشبخش نگهداری و عوامل نگران کننده رو کم کنی.مخصوصا سعی کن خودت رو در این مورد نگران نشون ندی.
بعد بگرد ببین توی محیطش چی تغییر کرده. این محیط میتونه شامل مدرسه ، خونه،همبازیها ...تغییر روحیه خودت و پدرش یا افراد فامیل باشه. حتما خودت هم با معلم مدرسه اش حرف زدی. ببین با بچه ها توی مدرسه مشکل نداره یا با معلمش؟

زهرا(مامان مهتاب گفت...

سلام.
روانشناسائی که میشناسم متاسفانه همگی دیر وقت میدند.اما با موسسه فرزندان برتر یه تماس بگیر .این هم شماره هاش:88726985 و 88729546

هنا گفت...

آخی الهی بگردم...ایشالله که زودتر خوب بشه. فکر کنم برات خیلی سخت باشه دیدنش توی اون حالت.
راستش من هم جایی نمیشناسم اما اگر مایل باشی نظر چندنفر روبشنوی به غیر از صدای مشاور که تلفنی جواب میدن (148) و یه کم سخت تلفنش میگیره شنیدم که یه جایی هست به نام صدای یارا که مشاورین کودک پاسخگو هستند. شماره اش اینه: 88501414-88501415
امیدوارم که زودتر نتیجه بگیری.

شازده کوچولو گفت...

نگران شدم برای فراز عزیز...دعا می کنم زودی خبرهای خوب بدی بهمون...راستش نمی دونم چی بگم ولی فکر می کردم به اینکه شاید یه مسافرت ببرینش و چند روزی شرایط و محیطش تغییر کنه شاید حالش بهتر بشه...مثلا دو سه روزی ببرین کیش ...یا قشم....(اخه تو سرما هم ادم میمونه کجا بره...)
بوووووووووس برای فراز جون

مامان هيژا گفت...

اين قضيه ترس بچه ها تو اين سن طبيعه. ولي بري پيش روانشناس بهتره.
فكر كنم اول بري پيش روانشناس بهتر باشه. موسسه فرزندان برتر روانشناسش دكتر مجد. كارش خيلي خوبه. ولي خيلي دير وقت مي ده. مگر اينكه بگي وقت اورژانسي مي خواي و اگر مريضي نتوست تو يه زماني بره، شما رو خبر مي كنه. صداي يارا بد نيست. اگر خواستي اونجا رو زنگ بزني يكشنبه ها صبح روانشناسش خوبه.
دكتر خدايي هم يكي از دوستام براي بچه ش رفته پيشش كارش خوبه.
روانپزشك كودكان هم دكتر نسرين اميري كارش خوبه.
شماره هاشون برايت مي نويسم

تولدی دیگر گفت...

مهمترین چیز اینه که آرامش خودت رو حفظ کنی. بچه ها حس قوی توی این موارد دارند. مرتب بهش یادآوری کن که تو و باباش همیشه مراقبش هستید و نمیگذارید چیزی اونو اذیت کنه. متاسفانه در زمینه دکتر من اطلاعی ندارم.

narges گفت...

یه روان÷زشک خوب تو بیمارستان امام حسین خ نظام آباد هست که برای کودکانه. خانم دکتر عربگل

لیلا گفت...

سلام
پسر گلت بهتر شد؟

Google Analytics Alternative