تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

بلاگر؟؟

دقیقاً نمی دونم انتقال وبلاگهایی که تو بلاگفا هستند، به بلاگر یا ورد پرس به چه منظور و هدفیه ولی اگر منظورش سرویسهای نا منظم بلاگفا هست. باهاش موافقم چون من هم با وبلاگ گروهی که در بلاگفا داریم از خیلی جهات مشکل دارم. هر چند، نسبت به تغییردادنش هم با توجه به حجم زحماتی که کشیده شده برای اونجا، چندان تمایلی ندارم.
از بین سرویسهای خارجی معرفی شده، با ورد پرس من خیلی کم کار میکنم، یعنی در حقیقت تنها کاری که با ورد پرس دارم، وبلاگیه در اونجا در مورد رشتۀ خودم ساختم و ماهی یبکار شاید آپ بشه و دیگر هیچ. بنابراین، لی از خدمات خوب ورد پرس، اگر داشته باشه، استفاده نکردم.
میمنونه بلاگر که من ازش فوق العاده راضی هستم. همه چی در بلاگر تسهیل شده. به سایتی برای آپلود عکس نیاز نداره، امکاناتی که میشه اضافه کرد به وبلاگهای سیستم بلاگر هم از طریق کد نویسی به طریق اچ تی ام اله-(راستش من با همون دو سه تا دوری که زدم در ورد پرس، کد اچ تی ام الی ندیدم)، و هم از اونجا که بلاگر سیستم متداول وبلاگ نویسیه، امکاناتی برای بلاگر حتی بدون کد نویسی هم قرار داده شده، مثل همین لینکدونی گوگل ریدری در بلاگر نیازی به قرار دادن کد نداره و خیلی سریع و راحت از طریق خود گوگل ریدر و یه خورده دست زدن به قسمت لای اوت بلاگر به طور کامل انجام میشه، یا امکاناتی نظیر همین عکسهای نشنال جئوگرافی که گوشۀ وبلاگم هست و هر روز عوض میشه یاآثار هنری نقاش ها و اخبار و تازه های توییتر و دیگ و امکان افزودن کامنت به متن و گت اَنسِر و جوک و ساعت و ... که نیازی به کد نویسی برای دیده شدن در وبلاگ نخواهند داشت و با انتخاب و استفاده از گجت های تو قسمت لای اوت، امکان پذیر میشه
حرفم اینه که در کل من از بلاگر راضی هستم. مشکل فقط کامنتدونی بلاگر هست که اون هم از طریق استفاده از هالواسکن میتونه به راحتی رفع بشه. فقط بهتره در همون اوایل کار ایجاد وبلاگ، هالواسکن رو درست کرد چون به این ترتیب، کامنتی هم از بین نمیره.
اگر کسی خواست از بلاگر استفاده کنه و کامنتدونی هالواسکنی رو ترجیح داد، میتونه یه ندایی به من بده تا من فایلی رو که راهنمای درست کردن کامنتدونی هالواسکنیه و سعی کردم تمام مراحل رو در این فایل با تصویر نشون بدم ،براش بفرستم .

و من الله التوفیق
این پست پایین رو هم امروز نوشتم .

پی نوشت: یه چیزی یادم اومد و اونم اینه که سیستمهای خارجی از این آیکون ها ندارند، و اگر شما اموراتتون بدون آیکون میگذره، میتونید خارجی ها رو امتحان کنید (آیکون چشمک)

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative