تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۸ مرداد ۲۲, پنجشنبه

برنامه ریزی!!

خب، خیلی از ماها اهمیت برنامه ریزی برای امور زندگی رو می‏دونیم و یا می‏شنویم. میشه یه لیست از کارهایی که انجام باید بشوند رو تهیه کرد و نوشت و طبق اونها عمل کرد. ولی گاهی اوقات برای آدمی که بیشتر ساعتهای زندگیش رو پشت کامپیوتر میگذرونه، ممکنه نوشتن روی کاغذ دیگه جذابیت چندانی نداشته باشه. بنابراین، از نسخه های کامپیوتری به عنوان جایگزین می‏شه استفاده کرد. یک سری از این برنامه ها رو میکروسافت ورک در اختیار استفاده کننده گان میکروسافت قرار داده ( هر چند من با وجود اینکه تو لب تابم هست، استفاده ای ازش نکردم و به فکر مرغ همسایه افتادم!) .
یکی از نرم افزارهایی که برای این استفاده برنامه ریزی شده و استفاده از اون خیلی هم آسونه، نرم افزار Swift to Do list است. این برنامه قابلیت لیست کردن کارها به شکل شاخه ای و زیر شاخه ای، عنوان بندی کردن کارها در این شاخه ها و زیر شاخه ها، مرتب کردن اونها بر حسب اهمیت، عنوان بندی کردن کارها، قابلیت نوشتن توضیحی در مورد اون کار و سیستم به یادآورنده و ... خلاصه همۀ ملزوماتی که برای از یاد نبردن و انجام دادن اون کار الزامیه!
مثل خیلی از نرم افزارها، این نسخه هم یک ورژن Free Trial داره که میشه با استفاده از اون قابلیت ها و توانایی های این برنامه رو دید و در صورت لزوم سفارشش داد و یا همین نسخۀ رایگان رو دوباره نصب کرد (به این دلیل که آدرس ایمیلی نمیخواد) ولی خب با نصب این برنامه به طور مکرر، ممکنه مجبور باشیم به طور مکرر هم برنامه ها رو بنویسیم!

نسخه ای هم از این برنامه هست که به صورت آنلاین کار میکنه و به درد کسانی میخوره که به اینترنت بدون محدودیت دسترسی دارند.

بعد از نصب از این سایت و گذروندن مراحل مربوطه که خیلی هم طول نمی‏کشه. این برنامه رو کامپیوتر نصبب میشه و بعد از اینکه به شما یادآوری کرد که این نسخۀ نسخۀ رایگان هست و میتونید سفارش بدید یا این trial رو ادامه بدید،( والبته شما روی ادامۀ trial کلیک میکنید!!)، همچین صفحه ای رو خواهید دید:



تو شکل بالا دو ستون وجود داره، ستون سمت چپ، برای لیست کردن سر شاخه ها و زیر شاخه هاست. روی اون قسمت که کلیک کنید، همچین صفحه ای رو میبینید که میتونید اون بالا لیست بنویسید و شکلی رو هم از اون آیکون های پایینی براش انتخاب کنید:


مثلاً میتونید شاخۀ کار، سلامت، خانواده ، و دوستان رو بنویسید و اگر لزومی داشت، زیر شاخه هایی هم بهش اضافه کنید.

هر کدوم از این شاخه ها یا زیر شاخه ها در ستون سمت راست ریز تر میشه. رو ستون سمت راست کلیک میکنید و همچین صفحه ای براتون می یاد:

تو این صفحه می‏تونید عنوان کارتون رو بنویسید، اولویتش رو مشخص کنید که زیاد، خیلی زیاده یا کمه و همینطور موعد مقررهم برای اون کار تعیین کنید. در قسمت ریمایندر یا تذکر دهنده، شما میتونید تاریخ و ساعتی که قراره به شما کار رو یادآوری کنه، اعلام کنید. تو قسمت نوت هم راجع به اون کار میتونید توضیحاتی رو بنویسید.

مثلاً؛ من خوردن قرصهای آهن رو تو ریز صفحۀ مربوط به سلامت نوشته بودم و. هر روز در ساعت مشخصی اعت صفحۀ ریمایندر باز می‏شه و یادآوری میکنه بهم. من هم بعد از خوردن قرص، تو قسمت توضیحات مربوط به این کار، که روزهای هفته رو درش نوشته بودم، روی اون روز رو خط میکشم

خلاصه که اینجوریاست. نسخۀ آنلاینیش کمی هم پیشرفته تره. یعنی به این صورته که میتونید چیزی رو هم به لیست کارهاتون attach کنید، مثلاً آدرس ایمیلی، عکسی، چیزی که بعد دنبالش نگردید.

من علی الحساب در حدود یک هفته ای هست که با این سیستم کار میکنم و تا اینجاش راضی بودم. خدا رو چه دیدی، اگه خیلی راضی بودم شاید خریدمش و اونوقت با قوانین کپی رایت ایرانی، به شما ها هم فروختم و حداقل پول خریدش رو درآوردم!

دانلود ورژن رایگان یا آدرس همون بالایی، یا این یکی، یا این





هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative