تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۹ مرداد ۱, جمعه

چشم کنجدی و استعداد ژنتیکی توصیف!

فراز دراز کشیده بود و داشت به سقف نگاه می‏کرد. من هم به فراز. یوهو متوجه شدم که چشمای بچه‏م هم قشنگه ها!
گفتم : فراز. چه چشمای قشنگی داری، مثل بادوم می‏مونه
بعد یادم اومد که چشم بادومی، مشخصات یک نژاده که علی الحساب با نژاد فراز فرق داره. واسه همین تصحیحش کردم؛
«فراز. چشمات عین انجیر می‏مونه»
فراز:«اِ..»
بعد از کمی ور انداز من:« تو هم چشمات قشنگه. عین کنجد می‏مونه»
من ناراحت: «راستی، عین کنجده واقعاً؟»
فراز:« آره. همون کنجدی که تو سفره هفت سین می‏زارند»!
من: «آها. از اون لحاظ!!»

۱۰ نظر:

هنا گفت...

وسط کار همسرم این متن قبلی رو باز کردم و با هم خوندیم و کلی خندیدیم. روحم شاد شد یعنی !الانم دستمال کاغذی اوردم دارم اشکام رو پاک می کنم! اخه من ازون آدمهایی هستم که وقتی خیلی می خندند اشکشون جاری میشه.
جدا من هم خیلی وقتا فکر می کنم ما چقدر به این اختلاف طبقاتی دامن می زنیم....خدایی فکر کن چند میلیون برای پیش دبستانی اون وقت چند میلیارد برای پیش دانشگاهی؟ بعد اونوقت چی میشن این بچه ها؟!

هنا گفت...

راستی مذبوحانه بهتر از مزبوحانه است.
با پوزش!

نازنین مامان راشا تمشکی گفت...

یادداشت قبلی خیلی جالب بود. کلی تصویر ساختم از زمان شروع سخنرانی و پایانش و شنیدن داستان زندگی اون خانم.
کنجد که "سین" نداره بذاریم سرسفره ی هفت سین (:

هنا گفت...

راستی من توی بلاگفا برات کامنت گذاشتم. در مورد کتابها نمی دونم با مشکلی که بلاگفا پیدا کرده دیدیشون یا نه؟
حالا امیدوارم که امروز حل شه. اما خب ایمیلم رو هم میگذارم.

هنا گفت...

heidari.n@gmail.com

مامان آرمان گفت...

عنوان را خوب اومدی....
فراز توصیفاتش حرف نداره...حالا به هر کی میخواد رفته باشه...

مامان آرمان گفت...

عنوان را خوب اومدی....
فراز توصیفاتش حرف نداره...حالا به هر کی میخواد رفته باشه...

مامان فراز گفت...

به هنا. اول اینکه مزبوحانه م رو درست کردم همون اول صبحی. بعد هم حتماً باهات تماس میگیرم. من موفق به دیدن کامنتت نشدمراستش.
می بینی تو رو خدا. رفتم سمت بلاگفا. اون هم دم درآورد!!
به نازنین: خب البته کل نوشته محض خنده بود ولی مرسی از کامنتت. دِ همینه دیگه. کنجد رو به جای سنجد اشتباه گرفته بوده
به مامان آرمان:مرسی(=

زهرا گفت...

سلام.این اولین باره که به اینجا اومدم.کلی کیف کردم و البته خندیدم(به خاطر پست قبل).نوشته هاتون عالیه.چندتاشو خوندم.

زرافه گفت...

به زهرا نویسنده کامنت قبلی:
اگه اولین باره اومدی اینجا تا حالا خیلی چیزا رو از دست دادی خواهر....
فک کن چشات شکل سنجده:)

Google Analytics Alternative