تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۹ مهر ۱۴, چهارشنبه

آنچه در پیش دبستانی گذشت!

فراز پیش دبستانی رو از اول این هفته تو یک مدرسه شروع کرد.  روز اول همراهش رفتیم. تو جشنی که گرفته بودند به فراز خیلی  خوش گذشت. دوستای جدید پیدا کرده و فعلن همه چزی براش هیجان انگیزه. 
 در حال حاضر از دو چیز تو مدرسه بیشتر خوشش میاد: زنگ مدرسه، و بوفه‏ی مدرسه ( جهت خرید قاقالیلی اونهم به تنهایی)!
*
 از قبل با مادر یکی از پیش دبستانی‏ها آشنا شده بودم.  یکی دو هفته قبل فراز در کنار هیجان و خوشحالی برای ورود به فضای جدید، ابراز نگرانی هم  می‏کرد از اینکه بره مدرسه و هیچ کس رو نشناسه و وااای حالا با کی بازی کنه. من هر دفعه  امید بهش می‏دادم که «می‏شناسم یک نفرو» ولی از اونجاییکه اسم پسر اون خانم رو نپرسیده بودم و با خود اون خانوم هم چندان گرم نگرفته بودم و فقط یه شماره ازش داشتم، فقط به  همون " من یک نفر رو می‏شناسم" قناعت می‏کردم.  دو روز به شروع مدرسه ها برای رفع نگرانیهای هر دوتامون (!) به اون خانم زنگ زدم. بعد از چاق سلامتی اسم بچه ش رو پرسیدم. اسم پسرش مانی بود. مادر مانی هم گفت که پسر اون هم هیجانزده‏ست.    بعد تماس، به فراز اسم مانی رو گفتم و این که مانی هم مثل فراز تو مدرسه نا آشنا ست و میتونند با هم دوست بشند. از اونجا که هیچ واکنش نشون نداد  که  مثلاً« اِ پس اسم اولین د دوستم  مانیه»  یا« اِ چه جالب»! برای خالی نبودن عریضه ازش پرسیدم خوبه؟   گفت: چه سوالایی میپرسی. من ِ نَدید بَدید از کجا بدونم خوبه؟»
جواب دندانشکنی بود البته.
در هر صورت مانی  تو این یک هفته  از بهترین دوستان پیش دبستانیش بوده.

۹ نظر:

نندي گفت...

آخي! مباركه ! چه زود مي گذره!
:(

leili گفت...

nadid badid! in pesar az oon pesarhaye shirin zaboone ke hezar ta dokhtar kam miaran barabre harfhas!!! mobarake pish dabestani....

نرگس مامان نیکی و آرمین گفت...

مبارک باشه پیش دبستانی و دوست جدید. بعدم به نظر من پسر خوش سر و زبونی مثل فراز نباید هیچ وقت غصه تنها موندن را داشته باشه.
پست قبلی را هم الان خودنم حیف که دیگه مثل سابق نخواهی نوشت ولی بهش احترام میگذارم ولی لااقل یه کتابی چیزی بنویس ما دلمون خوش باشه همینجوری نذارمون تو هچل

مریم مامان آوا گفت...

مبارک باشه البته من اومدم واسه پست جدید هم کامنت بذارم ولی اینجا نیست

اردیبهشت گفت...

سلام به سلامتی و مبارکی.چه بامزه که شما هم پیش دبستانی دارید.

پروین مامان کیاراد گفت...

خیلی مبارک باشه پیش دبستانی رفتن این شازده پسر حاضر جواب.
بچم ندیده از کجا بدونه خوبه خب؟!!آی دوست دارم باهاش همکلام بشممم...

فرزانه مامان ستایش گفت...

سلام خانمی
خیلی خوشحالم که توی مدارس شرایط خیلی عوض شده و مثل قبل بچه ها از محیط مدسه ها گریزان نیستند !!
ستایش هم فعلا که عاشق مدرسه شده .
از مدرسه سوال کنید برای برنامه غذایی .به نظرم اگر خودشون هم نداشتند والدین بچه ها پیشنهاد بدن شاید قبول کنند.
اینطوری بچه ها مجبورند تغذیه سالمی داشته باشند

Unknown گفت...

به نندی: مرسی
به لیلی: واقعاً؟! ببینیم و تعریف کنیم (چشمک)
به مریم: نمیدونم چطور شده ولی پست پایین همون پایینه
به نرگش: مرسی. بعد هم کاااام آآآآن منو و کتاب نوشتن!!!
اردیبهشت: بعله. از آشنایی با شما هم بسیار خوشبختیم.

به پروین: مرسی
به فرزانه: مرسی. اگه دیدم چنین برنامه ای نریختند حتما بهشون پیشنهاد میدم.

بهنام لطفی فر گفت...

باسلام در سایت اینجاتب مقاله ای چاپ کرده ام با عنوان زایمان طبیعی با شیوه ای نوین که فکر کنم بدرد سایت شما هم بخوره آدرس وبلاگhttp://hypnotherapy.blogfa.com مقالات اینجانب کاملا تحقیقاتی هستند در ضمن جدا از مطالب وبلاگتون لذت بردم اینجوریش رو ندیده بودم دردل مادر و فرزند موفق باشی

Google Analytics Alternative