تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۷ بهمن ۱۳, یکشنبه

شتر و هواپیما!

فراز مدتی پیش در مورد اسم و فامیل میپرسید و اینکه " ما میتونیم اسم و فامیلمون رو عوض کنیم یا نه؟" که من هم بهش گفتم " آره، بعضی اوقات میشه این کار رو کرد و بعضی ها این کار رو میکنند".
اگه پستهای قبلی مربوط به مکالمات فراز رو خونده باشید، حتماً این پست رو هم خوندید که فراز اسم من رو گذاشته بود هواپیما، خودش هلی کوپتر و پدرش تله کابین و تا مدتها از خواب که بلند میشد به من میگفت "سلام هواپیما، از تله کابین چه خبر؟"

حالا همین دو سه دقیقۀ پیش اومد پیش من و گفت: "من اسم و فامیلم رو میخوام عوض کنم، مال شماها رو هم همینطور"
من: چی میخوای بگذاری؟
فراز خیلی جدی بدون اینکه لبخندی بزنه و انگار داره حرفهای خیلی مهمی میزنه: الان اسم من فرازه، فامیلم هم ا...، حالا میخوام اسمم رو بزارم اسب، فامیلم رو هم هلی کوپتر. اسم تو رو میزارم شتر، فامیلت رو هم هواپیما، اسم بابا رو گورخر، فامیلش رو هم تله کابین، تازه اون دوستت بود که اومده بود پیشمون ، اسم اون رو میگذارم الاغ، فامیلش روهم موشک"! بعد هم انگار منتظر تشویق من باشه، به من نگاه کردو گفت: " اینطوری خیلی خوبه، نه؟"



ظاهراً کارهایی که کردم برای آپلود فایل پست پایین، بی ثمر بوده. اینطور نیست؟ شما چیزی نشنیدید؟

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative