تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۷ بهمن ۲۱, دوشنبه

۱-من امروز بعد از ظهر قبل از نوشتن پست پایین٬ یک سری کارها کردم که به اصطلاح فونت تاهوما رو وارد فونتهای بلاگرم کنم. ‏از اونجا که بنا به دلایل نا معلوم تا این لحظه٬ من متوجه علت درشت شدن صفحات بلاگر و ورد پرس تو کامپیوترم نشدم٬ اینه که بعد از ارسال پست پایین هم ٬ متوجه تغییر محسوسی تو فونت و ساختار وبلاگ نشدم. نمی‏دونم شما تغییری در فونت رو مشاهده می‏کنید؟ اینکه تاریخ به سمت چپ بالا رفته رو طبعاً خیلی خوب می‏بینم ولی فونت و تغییرات فوتر رو نه!

۲- از اونجا که برنامه خاصی برای تعطیلی فردا نداریم٬ خونه تکونی می‏کنیم!

۳- پست پایین یک جورهایی غر نامه بود ولی فکر می‏کردم شاید خنده دار هم باشه که ظاهراً نبوده.

۴- فراز امروزبه من ‏گفت: "تو اگه بزرگ بشی٬ قد دایی آرمان بشی (برادر دو متر و پنج سانتیم) چه کاره می خوای بشی؟ میخوای پلیس بشی یا خلبان یا آتش نشان؟

۴- از پیام های تبریک همه‏ی شما عزیزان و دوستان ممنون.

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative