تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۸ فروردین ۲۳, یکشنبه

خانم جی لو پی پی را دوست دارد!

فراز دیشب وسط‏های ماشین بازیش، ناگهان یادش اومد که پارک نبردیمش و شروع کرد به گریه کردن، اونهم با یک حالت جیگز آتیش بزن و دل سنگ آب کن!د
من دلسوخته بغلش کردم و نازش کردم و خواستم آرومش کنم. همونطور که بغلم بود اومدم پای کامپیوتر تا چند تا عکس از خودش بهش نشون بدم تا بلکم دلش باز بشه. اولش که رو صندلی نشستم و اون روی پاهام بود، یک دستم روی کامپیوتر بود و یک دستم هم یک جورهایی دور این بود. بعد دیدم نمیشه. هر دو دستم مشغول گشتن تو کامپیوتر شد.
دیگه حواسم به این بود که این عکسها کجا بودند و کجا سیوشون کردم و این قضایا که حس کردم فراز هی از بغل من از میون دستام که با کامپیوتر مشغول بودمی‏ره پایین، بعد خودشواز همون جا می‏کشونه بالا وهی می خواد خودشو میزون کنه که نمی‏شه و دوباره می‏ره پایین و دوباره... من که هنوز عکس‏ها رو پیدا نکرده بودم و کلافه شده بودم از این بالا و پایین رفتناش. با اخم گفتم: چی کار می کنی؟
فراز با حالت مظلوم و لب و لوچۀ آویزون گفت: آخه "جا پی پی" من اونجا محکم نمی‏شه!!!!د
*فکر کنم دو دقیقه بلا انقطاع از این اصطلاح خندیدم و تو همون حین به این فکر کردم که " یعنی این بچه تنها اسمی که می تونه روی اینجا بزاره همینه؟ و چرا من تا حالا اسم این عضو شریف رو بهش نگفتم؟ و حالا اگه مردم این عضوشون رو پی پی دون بگذارند چه قدر زندگی جالب می‏شه و فکرش رو بکن...مردم..."و تو اون لحظه تنها کسی که با کلمۀ مردم اومد تو ذهنم، خانم جنیفر لوپز بود!!*
*:اینا رو گفتم که نپرسید ازم شباهت آب و فاضلاب رو!

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative