تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۶ آذر ۱۱, یکشنبه



عشق فرازمثل بقیه پسرا ماشین بازیه . جالا یه مدتیه که به شغل پلیسی اونهم به یک صورت خاص بسیار علاقمند شده .حالا چطوری پلیس میشه؟ اول همه ماشیناشو چب می کنه و بعد این مکالمات صورت میگیره:

فراز: وای ماشینا رو بی بین همه چپ شدن(در حالیکه کلی نچ نچ می کنه
من: واااای حالا چکار کنیم
فراز: نی می دونم . فیک * کنم باید به پلیس بگیم
من: آره ولی چطوری
فراز : خوب من پلیسم دیگه( اینجا ابروهاشو بالا میده و قیافه حق به جانب می گیره).تو با موبایلت حرف بزن منم با موبایلم ( موبایل به این صورت که دستامون رو باید بگیریم در گوشمون که شکل موبایل بشه)
و در حالیکه میره یه اتاق دیگه می گه: من تو خونم هستن زنگ بی زن به من.
من : سلام آقای پلیس
فراز : سلاااااام ( با لحن خیلی مهربون). خانش ** می کنم!!
من: آقای پلیس اینجا تصادف شده
فراز: باشه اومدم . خانش** می کنم!!
بعد صدای ب بو و دیش دیش و ترمز از خودش در می یاره ومی یاد همه ماشینایی رو که چپ کرده رو راست می کنه وقتی تموم میشه میاد به من می گه : بی فرمایید تموم شد
من : خسته نباشید آقای پلیس ، زحمت کشیدید
فراز: اِه ( حاکی از تعجب) .
من: اینجا باید بگی خواهش می کنم
فراز: باشه (سرشو تکون می ده و با لبخند) خانش می کنم. خانش می کنم

*فیک: فکر
** خانش: خواهش

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative