تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۷ مهر ۱۵, دوشنبه

یعنی چی؟

یعنی چی که حقوق منو نمیدند و محولش می کنند به یک امضا و برسی تبصره، تبصره چیه این وسط دم درآورده؟
یعنی چی که بقیۀ پول اون پروژۀ کذایی رو هم بهم ندادند؟،
بابا خوندن یک چند صفحه چه زحمتی داره که انقدر این هفته و اون هفته می کنید؟بخون و تمومش کن دیگه، اگه میخوای ندی چرا منوهفته به هفته چشم انتظار نگهمیدارید؟
یعنی چی که من یه لیست طولانی نوشتم برای خودم که با پولایی که ندارم برم بخرم، این انصافه از اول ماه رمضون تا جالا دارم به خودم امید میدم که هفتۀ بعد چه چیزایی که نخرم و چه کارایی که نکنم! و اینا رو همینجوری منتقلش می کنم بی کم و کاست به هفتۀ بعد.
یعنی چی که من فکر می کنم اگرهی زنگ بزنم و پولم رو بخوام، شخصیت و کلاس خودم رو اوردم پایین ودرعین حال دلم قیری ویری میره برای این شخصیت پایین اوردنم. مثلاً حالا خیلی شخصیت و کلاسم بالاست؟ بالا یعنی کجا، رو ابرا؟

یعنی چی آخه؟....


آدم دردشو به کی بگه دِ آخه؟

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative