تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۷ آبان ۶, دوشنبه

گلدون، شیطون و جهنم!

تازگیها وقتی به فراز میگم اسباب بازیات رو جمع کن، میگه: باید تو کمکم کنی. بیا به من کمک کن تا برات یه دونه روسری با یه گلدون میگیرم.!
*

چند روز پیش فراز آمد و برای من از جهنم گفت و اینکه چقدر داغه و اگه آدم کار بدی بکنه میندازنش جهنم!.
*
دیروز برای من تعریف میکرد که یکی از دوستانش در مهد تو شلوارش جیش کرده . بعد هم میخندید و میگفت :شیطون بهش گفته، شیطون گول زده!
*
دیروز عصر آمد و شیر کاکائویی که برای مهدش خریده بودم را یواشکی خورد. بعد هم گفت شیطون زبونم رو گول زد!

بچه ام کی اینطور وعده وعیدی شد؟ کی شیطون و جهنم رو فهمید که بیاد و برای من از اینها تعریف کنه و من هاج و واج بمونم که این میفهمه چی میگه؟.
کجای کار اشتباهه؟
کسی از خواننده های اینجا هست که از ADSL استفاده کنه. نظرتون راجع بهش چیه؟

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative