تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۷ دی ۱۰, سه‌شنبه

لینکدونی گوگل ریدری(بلاگ رولینگ)

ابتدا نوشت: منظور من بلاگ رولینگ گوگل ریدری بوده است.
چطور لینکدونی گوگل ریدری بسازیم؟.
اگر از سیستم بلاگر استفاده میکنیدکه این کار مثل باز کردن در یخچال و برداشتن یک غذای آماده و گرم کردن آن است. با استفاده از lay out و قسمت add a gadget این کار خیلی خیلی آسونه. همه چی آماده و مرتب اونجا قرار داده میشه.
اما برای سیستم های دیگه. من راستش ورد پرس رو بلد نیستم ولی برای بلاگفا این کار رو کردم و نتیجه گرفتم. خوب چی میخواد؟ یک اکانت جی میلی و یک اکانت یاهویی.
1-اکانت جی میل که داشته باشید، گوگل ریدر میتونید درست کنید و گوگل ریدر که درست کنید میتونید تا مرحلۀ 10 این پست یک پزشک، ویا شمارۀ 5 این پست مرجان از دل کویر برید و اون قسمتهایی رو که به این وسیله هایلایت شده یا دورشون خط کشیده شده رو تو قسمت کد گوگل ریدری خودتون پیدا میکنید و یکجایی یاد داشت میکنید.
.
2-حالا اکانت یاهو به چه درد میخوره؟شناسۀ یاهوتون رو تو اینجا مینویسید وبه عباتی لاگین میکنید. بعد از لاگین کردن، تو این صفحه میرید و قسمت Clone کلیک میکنید . به یک صفحه تازه می‌روید. حالا در این صفحه تازه کدشناسایی یاهو (برای هر آی دی این فرق میکنه مسلماً)که لازم دارید را پیدا می‌کنید. این کد را در جایی برای خودتان نگهداری کنید و هربار خواستید بلاگ‌ رولینگ بسازید از آن استفاده کنید.
خوب حالا وقت استفاده از این عدد و رقمها و حروفه. چطور؟
3-به این صفحه برید:
اولین جای خالی یا شماره شناسنامۀ گوگل. اون شماره ای که تو قسمت 1 با استفاده از گوگل ریدر به دست آورده بودید رو قرار بدید.
تو جای خالی دوم، اسم اون فولدری که گذاشته بودید، (هرچی باب طبعتونه، مثلاً تو مرحلۀ 5 پست مرجان اسمش"گوگوری مگوریها" است و شمارۀ 10 یک پزشک درورش خط کشیده شده) همون اسم رو اونجا قرار بدید.
تو جا خالی سوم همون کدی که تو قسمت دوم همین پست نوشته شده رو قرار بدید. بقیۀ جاهای خالی رو هرجور دلتون میخواد پرکنید. مثلاً اینکه دوست دارید چند تا لینک تو لینکدونیتون نمایش داده بشه و بقیه الی آخر.
بعد دکمۀ تولید کد رو اون پایین فشار میدید و کدی که قراره تو وبلاگ شما لینکدونیتون رو به نمایش بگذاره ، براتون میاد بالا.
حالا این کد رو هرجایی تو وبلاگتون که دلتون خواست قرار بدید و حالشو ببرید. به من هم اگر یک ندایی بدهید مبنی بر اینکه مورد استفاده واقع شده، نور علی النور است.
.
منابع:
دو سه تاش رو که اون بالا معرفی کردم. بقیه:
این ، این و صد البته این

هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative