تقویم تولد

Lilypie Kids Birthday tickers

۱۳۸۷ اسفند ۱۳, سه‌شنبه

بامزده ترین عکس!!

این هم از بنجامین پاتن ما در مسابقۀ بزرگ با مزده ترین عکس!
کله رو دارید چه برقی می زنه؟
**
کچل شدنش وقتی شانزده ماهه بود به اصرار بابام صورت گرفت. یعنی در حقیقت ما در برابر یک عمل انجام شده با این عنوان قرار گرفتیم که موی بچه به این سن و سال رو باید با تیغ زد تا پرپشت بشه!
به دلیل مقاومت فرازتو سلمونی، کچلیه خیلی ترو تمیز نشده بود این بود دو سه روز بعد در راستای محکم کاری خودم با تیغ صاف‏تر و براقش کردم !
هنوزم از خودم تعجب می کنم که با چه جراتی این کار رو کردم. از فراز هم همینطور که چه جوری آروم وایساده تا من این کار رو براش انجام بدم!

اون موقع نگران بودم که نکنه فراز بعدها که بزرگ شد از این کار ما خوشش نیاد ولی مدتی پیش که این عکس‏ها رو می‏دید، اصرار و الاصرار که من می خوام دوباره اینطوری بشم!!

در ضمن محض اطلاع اعلام کنم که ما هیچ پرپشت شدنی رو تا این لحظه مشاهده نکرده ایم !


پی نوشت: برای دیدن بقیۀ عکسهای این مسابقه که به همت پروین عزیز برگزار شده می تونید به این آدرس برید.



هیچ نظری موجود نیست:

Google Analytics Alternative